tisdag 31 juli 2007

Inspirationsebb

Ja, det går lite trögt med skrivandet. Jag har dock klämt semesterns första deckare, det blev Camilla Läckbergs "Tyskungen". Jag har liksom kommit av mig, energin är inte lika sprudlande som i början, kanske har jag helt enkelt kommit in i semesterlunken????

Var på en fin begravning idag (som flöjtist), ingen hostattack under styckena, annars hackar jag på, det var lite bättre ett tag men nu har hacket ökat igen!!

Trevliga fikagäster på besök från andra sidan fjorden, ett besök som avslutades med några kulor Otto-glass i Gottskär. En av de besökande hade en t-shirt med många långa smala hål i ryggen, "gälar" tyckte tvåan och hon skulle aldrig kunna ha något så pinsamt på sig!

Nu är det dags för fiskpinnar, gurksås och nyupptagen potatis.

Inga kommentarer: