lördag 7 juli 2007

Mr Bean

Det tog tid, men äntligen fick vi ihop tider och stunder!! Besök hos Bergakungen, premiär för min del. Ni kan titta på Christians blogg, för han var en av oss!! Jag instämmer helt enkelt.

I natt var det tjänstgöring, vigsel 0707070007. Kul idé, vem vill gifta sig 080808??? (Någon stockholmare antar jag). Jag kom i säng vid 2-tiden och var inte så väldigt pigg när tvåan tyckte att det var dags för mig att gå upp vid 7-tiden...Nu skall jag gå och sova middag eller slappa med en kopp kaffe i soffan framför någon film t ex, mitt utbud är ju numera fantastiskt, för er som inte känner mig kan jag ju erkänna att jag faktiskt är uppvuxen på den tiden då tv:n var svart/vit (och då talar vi inte hölje,,,) och det fanns 1 kanal att välja på!!

I morgon får vi njuta av segling igen...

1 kommentar:

Björn sa...

Tjenare! Kul inlägg denna gång! Vi får väl se om någon Stockholmare gifter sig om ett år, det är ju faktiskt helt möjligt! Hur mycket är du ute och seglar egentligen?? BLir lite sugen, jag har själv inte varit ute så mycket på senaste tiden. Får se om det blir nått efter jobbet i sommar! Idag komemr ju Christian till Skåne så den röda mattan får rullas ut igen! Ha en dejlig dag!!!