måndag 9 juli 2007

Da gaar di gamle hjem

Ja, så är det väl ungefär på danska, eller?? Eller kanske skall man säga att da gaar di gamle i seng. Jag är trött och tänker inte göra många knop till utan kasta mig i säng. Ettan har redan somnat efter en dag på havet. Tvåan har också tillbringat ett antal timmar på havet (något skeptisk för det blåste lite väl mkt för nybörjare, men hon seglade i alla fall), hon sitter i sin säng. En kopp te och sedan... annars har det varit en vanlig dag på jobbet, städning av pappershögar, fabricerande av brev, 2 görafärdigtveckor ligger framför mig, skönt att stämma av en massa och fixa till...

Inget mer att tillägga, nu gaar den gamla i seng...

3 kommentarer:

Jag är söt sa...

Jag kanske kommer och hälsar på er igen på jobbet....det är ganska tråkigt hemma nu. Jag kan hjälpa dig lite med brev och sånt om du vill....så kan det bli lite enklare i alla fall Kram på dig! =P
/Ewa

Agneta sa...

Har du inte plockat några sniglar?! Om jag sätter igång med att plocka på parkeringen vid rondellen har jag lugnt slagit ditt rekord :P

Snedseglaren sa...

Ibland orkar jag inte meddela hur många sniglar jag mördat, funderar på att göra ett litet diagram... vi får se hur jag skall hantera statistiken..