måndag 23 juli 2007

Byten och återköp

Så var det då första dagen på semestern och då åkte jag till västkustens meditationsställe nummer 1. byten och återköp på Ikea i Kållered. Där kan man stå och njuta av att vara ledig LÄNGE... det kan ta VÄLDIGT LÄNGE .... och man kan njuta en stund till bara av att man faktiskt är ledig. Så det gjorde jag idag, sedan måste man motionera en stund, springa som en skållad råtta (efter att ha mediterat 1 timme längre än man planerat med) efter sina 5 lådor till tvåans hylla (som inte fanns sist jag var där), ja just springa eftersom en vän röst meddelar att nu måste alla skynda sig till kassorna eftersom varuhuset stänger snart. Nu får jag inte ha min dator mer har ettan meddelat.. Annars skulle jag berättat om vårt nya hi-tech hem! I övrigt har jag inlett en städ och slängprocedur, men det får jag också berätta om en annan dag!

1 kommentar:

Christian sa...

Är hemmet nu likt Kalle-Muss-Långbens husvagn ?? Allt sker automatiskt osv? Maskinskrivar-ljud spelas upp när den känner att ni tar er varsin majskolv ?