onsdag 11 juli 2007

Sduva

Det började med ett kill i halsen och nu har det blivit snuva... jag tycker att det är trist att vara förkyld och det är väldigt synd om mig..

Det började med att en datorskärm flyttades ner i källaren och då blev det till slut storstädning av apparatrummet...

Det började med flyttning av några burkar i kylen och slutade med storrengöring av kyl och köksgolv.

Det började med.... ja, ni vet hur det kan bli.

Börjar ni också bli trötta på regn? Fast vi får vara glada som har vatten, men snart har jag en pool i trädgården fast jag inte har det eller hur man skall uttrycka sig.

Eftersom jag inte kan tänka någon intelligent tanke med all snuva i huvudet (det känns som om jag har snigelslem i huvudet ungefär) så skickar jag bara en kram till er alla!! Blogga lugnt!

Inga kommentarer: