torsdag 5 juli 2007

Regn o regn o regn o regn...

Ja, det är härligt med regn om man kan sitta inne och titta på det. I dag fick jag chansen att besöka Varberg för att lämna in min dator som inte överlevt natten. Igår när jag lämnade den var den pigg och tillfreds med livet. Det visade sig att trots vår tro på de dödas uppståndelse så får min kära trotjänare fara till datorhimlen! Det blir till att vänja sig vid en ny...

Annars har dagen fördrivits med arbete och det känns ganska bra att inte ha semester, för när man sitter inne hela året så är uteliv helt klart något för mig att fördriva tiden med under semestern. Fast jag har ett fint regnställ och vackra blommiga stövlar som jag skall vädra senare när jag tittar på kappsegling.

Inga större skandaler att rapportera. Igår kväll snarkade jag gott till miss Marple i soffan, var ganska trött annar älskar jag engelska deckare som ni vet!

Nu skall jag köra tvåan till en lägerövernattning som hon sett fram emot länge hon är dock lite oroligt för hur jag skall stå ut att sova utan henne i huset i natt! Hon har rätt, det blir väldigt tomt när någon fattas hemma, men det är lika bra att träna för en vacker dag blir det väl så!

Regn o regn o reg o regn!!

1 kommentar:

Christian sa...

Blir det besedd böna på lördag? Nej men vad tragiskt, den har alltså gått i maskin.. så hemskt.. Japp, uppfattat. Datorns hårddisk!