onsdag 27 juni 2007

Väldigt vått

Väldigt våt dag... men har man bra kläder och stövlar så kan man stå ut ändå. Så länge jag stod ut tillbringade jag dagen i Marstrand, sen blev "tvåans" gnöl så jobbigt att vi åkte hem (vi har delad vårdnad om "ettan och hans kompis så jag hade inte hämtjour!). Han att besöka ett och annat tempel såsom Bilia i Högsbo och Jula i Sisjön.

Sedan fortsatte dagen med födelsedagsfest, mkt gott o mkt trevligt (ni kan ju läsa Christians blogg!). Hämtning av ettan i Kba (han var väldigt våt pga glömd klädväska!!) och så kollapsade vi i soffan och kunde avnjuta "Morden i midsummer".

Natten har förlöpt väl, det där med semester (om man nu menar sovmorgon) är inte riktigt sant, morgonleverans av ettan i Kba för vidare transport till Jsm (leverans 7.00, då kan ni ju tänka er när vi behövde gå upp!!).

Det ser ut att bli en våt dag, då kan vi ta bort omläggning av takpannor och rivande av hängrännor idag också! Vi får se vad vi kan hitta på! En helt ny dag full av utmaningar att kasta sig över!

7 kommentarer:

Agneta sa...

Ja, min kära snedseglare!
Min bloggadress: dvarghamster.blogspot.com
Jag har bjudit in dej till den, så var inte rädd om det står att det är en privat blogg, för det stämmer

Snedseglaren sa...

Tyvärr så kom jag inte in Agneta ,jag får leva i ovisshet angående dvarghamsterns liv!

Agneta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
hemlig sa...

Plats till Otto är ordnad. Jag ringde och fick tala med en underbart tillmötesgående Emil som hjälpte till så fint. Jag mailar dig övriga uppgifter, vad är din e-postadress hem?

En mördarsnigel är hittad, den åt upp det lilla som var kvar av salladen...

KO

Snedseglaren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Snedseglaren sa...

Ensam fick också svar på sin fråga!!! i och med studium av svar till Agneta. När det gäller min privata mail så håller min teliamail just på att flyttas till mitt bredband vilket bör ta ca 2 dagar enligt kundtjänst.

Snedseglaren sa...

Ja, mördarsniglar föder vi... En sa du... jag har tagit livet av 70 idag.... och då är det en "dålig" dag!!!!