måndag 25 juni 2007

Glad påsk!

Livet är fullt av trevliga överraskningar! Igår när jag letade efter en kakburk till våra nybakade kakor hittade jag mitt påskgodis som jag gömt så väl för "vissa andra" att det även inkluderade mig! Nu sitter vi och knaprar på godisägg i diverse smaker.

Detta är den 1:a dagen på min semester. Sovmorgon och så vaknar man 4.26! Lyckades att somna om och väcktes åter av ett sms 7.30 för att somna om igen och sedan väckas av "tvåan" som tyckte att jag latat mig för länge. Istället fick jag ge mig ut med "snöret" dags att trimma. efter några timmar med detta är jag lite seg i armarna, men det blir fint!

Nu är det bara in i duschen och in till Göteborg för att fixa lite båtgrejor och sedan bär det av till Marstrand för hämtning av "ettan" och lite båtvård, han tyckte att det var lika bra att han la till en kvällsträning idag också så vi behöver inte stressa upp. (det innebär väl ca 9-10 timmars träning idag). Innan jag åker räknar jag med att rensa en ränna också, det lär bli regn i natt och jag såg att det svämmade över lite sist.

Vi hörs!

3 kommentarer:

hemlig sa...

Välkommen!
orgeltrampning.blogspot.com

KO

Jessica sa...

Du donar och fejjar mest hela tiden. Hinner du var ledig oxå?

Jag är söt sa...

04:26 kallar jag inte sovmorgon presice.... jag har sovit till kl 12:00 min fösta semesterdag här i Mönsterås. Glsd Påsk ....det vet jag inte riktigt om det låter så bra hahaha men men ha det gött kram och tack igen för bökerna börjat läsa en redan men bara kommit till sidan 26 hihihi