tisdag 21 augusti 2007

Tillbaka i selen

Kom nästan av mig... Ja, med bloggandet. Måndagen var postgenomgång och lönehantering och tisdagen ägnades även den åt lönehantering samt ett möte kring vår stundande personalresa. Nu blir det att tillbringa 2 dagar i Göteborg med budgethantering. Idel nöjen alltså. Gårdagskvällen blev seglingskväll, dvs jag och 2 andra mammor inmundigade diverse godsaker i fiket medan våra söner seglade. Idag var det också segling men jag behövde endast hämta ättlingen och kunde ägna mig åt att dammsuga och tvätta ur bilen. Idag har den blivit extra bortskämd med 4 nya klossar och 2 skivor och för all del inte att förglömma 2 nya lampor. Arbetet fortskrider. I morgon är det skolstart och tvåan som är mest anti skola av mina bägge barn gick och la sig tidigt för att vara pigg i morgon för "hon kanske längtade lite"... Undrens tid är inte förbi!

Jag har också hunnit med ett besök på Hilmersgården för att studera trädgården. Min är inte lika imponerande så att säga!....

Ni alla som är ute och reser i ett kör. Kan ni tipsa om något lämpligt ställe att bo på en helg i september i närheten eller i Saltsjöbaden! (Jo, jag vet att Grand hotell finns!)

Inga kommentarer: