torsdag 2 augusti 2007

Pris

Jo, nu var det dags igen!! Tur i spel.... jag brukar då och då svara på lite frågor i frågesporter, skriva en och annan slogan, lösa ett soduko och skicka in. Idag fick jag ett litet mail om att jag vunnit en dag med familjen på Astrid Lindgrens värld. Kul!!! Det är bara det att jag lovat spela på 2 vigslar den 18/8 så det priset blir svårt att utnyttja. Jag har försökt komma på någon som skulle kunna spela, tips mottages tacksamt!!!

I mitt horoskop för sommaren stod det att augusti skulle bli sommarens romantiska månad...jag har inte känt av det så väldigt ännu, men jag är beredd!!

Idag har Kungsbacka marknad besökts, det var trångt varmt och inte speciellt kul, men 2 rullar eltejp för 10:- skall väl komma till någon nytta. Har också fixat en rorskultsförlängare som gått åt skogen och som ingen har rått på trots 3 olika experters försök... Nu funkar den i alla fall med hjälp av lite karvning, jag hittade inte snickarkniven utan fick ta till min filékniv, men vad gör man inte för sporten!!!

Vidare var vi på IKEA och besökte mitt favoritställe igen, byten och återköp.... idag var de dock lite mer alerta än sist och tog gärna emot min låda som hade 2 vänstersidostycken...även ett trasigt hyllplan. Nu skall jag bara vänta tills de får in nya, de var nämligen slut för tillfället. Shoppade i alla fall loss på en påse pastaälgar som jag kan bjuda mina vänner på ngn gång.

Nu skall jag se om det finns ngt trevligt att vila ögonen på på tv.. Ytterligare en dag på semestern har gått.

Inga kommentarer: