fredag 17 augusti 2007

Mental ålder

Din mentala ålder är lite tonårsaktigt eller några år till......

Detta resultat fick jag när jag gjorde en test i Gp. Jag vet inte vad jag skall tro tiktigt. Är det bra att vara "ungdomlig" eller är jag för barnslig, hög tid att mogna till???

Medan jag funderar på detta så skall jag steka plättar till familjen..

"På allmän begäran"
Testa din rätta ålder
Kanske försöker du förtvivlat undvika att åldras i förtid. Eller är det möjligen tvärtom. Att du vill skynda igenom de tidiga åren för att bli vuxen tidigt? Testa och få svar på frågan vilken mental ålder du har!
TEST:Hur gammal är du - egentligen?

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag blev lagom vuxen, vilket kanske tyder på att jag är lite för gammal för min riktiga ålder, vad vet jag. Var testet vetenskaplig belagt? Ska man ta det på allvar? Behöver jag uppsöka någon sorts psykisk hjälp för att komma till rätta med mina mentala spärrar?