lördag 27 oktober 2007

Garageröj

Så var det då en härlig lördag med lite fysisk aktivitet. Klippning av gräsmattan för sista gången i år hoppas jag. Tänkte att jag skulle klippa slut på bensinen så att klipparen kan fixas iordning för vintern, så jag klippte och klippte, tomten, mellan tonmterna, under grannens buskar och den välsignade bensinen är inte slut ännu, så i morgon får jag fråga grannen om jag inte kan ta lite på deras framsida också! Utemöbeln är hopplockad, veden är täckt och stackad (nåja det finns lite kvar...), garaget är inte färdigstädat, men jag har allt hunnit en bit!

Nu har mörkret drivit in mig och man kan mysa lite inne. Skall öva lite inför 2 gudstjänster i morgon. Ettan har åkt på konfirmationsläger och jag har handlat krabbor och räkor till kvällsmyset med tvåan. Eftersom det var perennrea hos trädgårdsmästeriet så shoppades det också lite!

Vadskönt det har varit ute idag!!!

Inga kommentarer: