söndag 14 oktober 2007

Blogträff

Jo, så kom då äntligen dagen då snedseglaren fick träffa mannen som till vardags har krattan i höger hand. När man föreställer sig någon man aldrig träffat men hört mycket talas om och nästan delar vartenda spadtag och ministermöte med så kan man ju bli gruvligt besviken eller positivt överraskad eller något... Jag för min del hade förväntat mig en något kort yngling med ett eller annat kilo för mkt... Det stämde inte alls!! Annars var denne man lika trevlig som ryktet sagt och det var väldigt roligt att träffas!!

Annars har jag haft en himelsk upplevelse (jag var uppe på taket och bytte trasiga takpannor) och städat lite i garaget och staplat ved. Tvåan och hennes kompis har bistått med biltvätt (de var om möjligt våtare än bilen, men hade mkt roligt) sedan fick jag hjälp med potatisskalning av dessa hjälpsamma damer, en fingertopp mindre, annars gick det bra.

Nu är det kö till datorn, lev väl!!

1 kommentar:

Jag är söt sa...

jag visste inte annika att du var en sån person som var uppe på taket och pysslade. Säg inte bara att du börjar leka Karlsson på taket bara. För då har du minsan blivit hlet tokig lilla vän.
Man kan säga så här det är ju inte oväntat att man blir dyblöt när man tvättar bilen annika. Ha det gött! Kram på dig