fredag 19 oktober 2007

Brandvarnare

Ettan blev sugen på att steka bacon emedan hans moder var och tittade på Råttatouille med tvåan. Som han konstaterade "en av våra brandvarnare (av 4) fungerar inte". Matlagning är inte hans grej riktigt, hans 5 år yngre syster har mer koll! Man skall då känna till (innan jag fördöms som moder) att det fanns färdiga tallrikar med mat att sätta in i micron med riktigt preparerad husmanskost.

Nu har vi ett något kyligt (men väl vädrat) hem som doftar lite mysko, och denne kocks försök i köket har kostat mig en fin traktörpanna.

Filmen var i alla fall väldigt bra, de 2 timmarna flög iväg.

Jag har börjat på min ansiktsbok, men inte kommit så långt ännu, men jag har sett att jag fått några vänner, så jag skall försöka att arbeta lite med den i helgen!

Inga kommentarer: