onsdag 9 januari 2008

Stava på

Ett tag nu har jag direkt när jag kommit hem från arbetet tagit på mig lite sportigare kläder och tagit mig en stavtur runt området, det är härligt! Det började med mig, sedan hakade tvåan på, sedan dök en granne upp och sedan dök hennes trea upp, sedan dök det upp en granne till.... Nu är vi en liten stadig tropp som vandrar runt området varje kväll. Ibland går vi motsols och ibland medsols, som lite omväxling.. Det har varit litet för lite motion i mitt liv den senaste tiden (vi snackar år!!), men börjar man i det lilla så kanske man kan öka ut såsmåningom... Nu skall jag slappa i soffan. har varit en dag på lönekurs på Hisingen, hann iväg precis innan det stockade sig i Tingstadstunneln.

1 kommentar:

A kiss of music sa...

Jag har oxo testat att stava och det var roligt. Men är roligare när man är flera, då har man ju någon att prata med. Det handlar inte om när man motionerar utan att man gör det över huvudtaget.=-)
Du får ha det bäst!
Kram på dig