måndag 21 januari 2008

Kommer inte på någon

Den traditionella kvällsstavningen har avslutats och den andra stavningen (veckans ord) har klarats av. Vad har man då mer att se fram emot... jo jag är lite trött så det får nog bli den sköna sängen. Vi har firat med tacos och prinsesstårta eftersom tvåan har namnsdag annars har kvällen varit lugn mest för att jag varit för trött för att fortsätta några av mina projekt. En och annan patience har det dock blivit.. visste ni att jag stundtals klan vara riktigt passionerad! Jag älskar patiencer fast är tråkigt nog kanske mest insnöad på Kungen just nu. Länge leve oss royalister eller vad man nu kan säga... vad sugen jag blirr..

1 kommentar:

A kiss of music sa...

Vad mysigt ni verkar ha det med tårta och allt. Hälsa ettan och tvåan så gott.
jag förstår att du tycker att det är roligt att du och stava. Det tycker jag med.
kram