söndag 20 januari 2008

AJL

Alla som inte var i Vallda kyrka ikväll får skylla sig själv. Ni kan dock vara lugna, tvåan drack upp era mingeldrinkar och käkade era salta pinnar, men det musikaliska missade ni. Annars har det blivit 3 kyrkbesök för mig idag. Ikväll har jag startat det stora saneringsarbetet av ettans rum. Varför älskar killar att sova bland gamla chips smutsiga strumpor och diverse annat som jag inte ens vill berätta!! Vi kom överens om att vi fortsätter saneringen i morgon och i morgon och etc... Jag fick dessutom ihop en hel säck med oparade filmer, x-boxspel mm. Allt som inte var ihopparat åker iväg med sop"gubben" i morgon bitti!

Nu skall jag ta mig en öl, kollapsa i soffan och njuta av att vara mitt i livet!

Sjung psalm 729 förresten, den belv en favorit idag!! Härligt gung!

Inga kommentarer: