tisdag 29 april 2008

De vita benens återkomst

Så var då sommaren här, inte en sekund får man tänka på att i morgon kan den vara ett minne blott. Härligt att omslutas av värmande vindar när man sticker ut näsan. Ett säkert vårtecken är också de vita benen som sticker ut i shortsbenen. Gårdagen tillbringades i utlandet, Danmark närmare bestämt det var dags för lite shopping. Vad jag shoppade kanske jag återkommer till en annan dag.... när det serverats eller så!

Ettan fick ont i öronen under ett träningspass idag så vi har bevistat jouren, de strejkade inte och det var vi tacksamma för! Själv har jag nog ärvt förkylningen som han hade i förra veckan för jag har lite ont i halsen och känner mig risig, det blir nog en lugn valborg mellan lakanen...

Nttinatti..

1 kommentar:

Björn sa...

Hemma hos mig sticker det nu även fram lite vita ben från de korta byxorna!