söndag 9 december 2007

Helg

Jo så var det då söndag kväll. Lördagen tillbringades med god vän på luciakonsert. Brassmusik är verkligen härligt. Julstaden Göteborg besöktes, vi hann även kolla "filmen" på Götaplatsen och gå några varv på Liseberg, samt när vi var lite kalla trycka i oss en irish coffee... sedan berättar jag inte mer. Det blev sedan söndag och jag sjöng för ettan som idag fyller 14 år. Iväg till gudstjänst och efterföljande jullunch (väldigt god!!!!), speciellt kryddsillen och dukningen.... (skämt åsido, min ringa insats i jullunchkommitteén). Sedan var det födelsedagskalas 14 + 82, ettan och far firas ihop även om det är en dag för tidigt för far. God middag och tårtkalas (vi satsade dock mer på tårtan ämn middagen av nå¨gon anledning!!!). Tittar nu på filmen "Love actually", jag diggar verkligen utgångsmusiken (hela arrangemanget) på vigseln i början, om jag nu inte så ihärdigt beslutat mig för att gifta mig så vore det en passande utgång för mig!

Nu skall jag gå tillbaka till min räkmacka och min härliga kopp the!

1 kommentar:

A kiss of music sa...

Mmmm...eller hur är det gott med helg. Fast inte när man måste jobba bort den hehe.
Ha det gött!
Kram