lördag 3 november 2007

Alla helgons dag

Sovmorgon var planerad.... det tyckte inte tvåan som var sugen på frukost väldigt tidigt... Vi hade både myst och ätet frukost och lurat en stund tillsammans och var ändå i tid till den tidiga gudstjänsten i Fjärås.

Plantering av perenner och uppgrävning av perenner som hamnat för tätt, lite rensning av löv i takrännorna och allmänt fix. Borren fram och så en del fixning av nya handtag till lådorna i tvåans relativt nya hylla med lådor.. Ja och så var det lite mer ansiktsbok, jag får inte riktigt kläm på allt, men det ger sig, mina vänner ökar ständigt.

Borde fixat lite mer innen, men som någon snäll sa "du har hela vintern på dig". Det är faktiskt lite skönt med återhämtning från den hektiska seglingssäsongen! Nu är det bara lite träningar under helgerna övrig tid kan man ta det lite lugnt och det behöver jag. Inflammationen i bröstbenet är inte riktigt läkt ännu och den mådde inte så väldigt bra av en del tunga lyft som jag försökte mig på idag...

Nu får jag inte ha datorn längre!! En kopp te skulle sitta bra och en god tidning kanske!

Inga kommentarer: