lördag 8 september 2007

Trassel

Det var väldigt vad tiden springer iväg, det är de här häftiga uppstartsveckorna då allt skall igång samtidigt som seglingssäsongen fortlöper med ökad intensitet! Idag var seglingen på hemmaplan så jag kunde flaxa emellan och göra lite nytta. Mitt dåliga samvete bilen som aldrig blir färdig (lite rostslipning och omlackning av vissa delar), hur som helst så avancerade det lite till. En härlig sensommardag blev det jag som kom ut i fleece och långbyxor, strumpor och grova skor fick rassla hem och komma ut ur garderoben i sandaler shorts och linné. Ett annat trevligt projekt är att storstäda, förra helgen blev det undervåningen och övervåningen var sparad till denna helg, men visst bör man ta vara på det vackra vädret...?

Veckan inleddes med ett 2 dagars besök i Uppsala med arbetslaget, många intressanta saker hände (mitt förslag är att läsa kantorns referat av detta!!). Det bästa med hela veckan var dock söndagen då jag kostade på mig en omgång massage! Varför gör man inte detta oftare??

Gäsp... för mkt frisk luft.. När kommer då trasslet in?? Jo, det kan vara bra när man skall polera upp vaxet! Puss på er!

Inga kommentarer: