fredag 5 juni 2009

Den totala tomheten

Nu har den infunnit sig... Den totala tomheten. När man plötsligt har en kompdag en vanlig fredag. När de kära vännerna rest tillbaka till sin ö. När ett barn gått till skolan och ett barn är på jobbet och hamstern sover. Ett och annat kvitter hörs utanför fönstret, annars denna totala tystnad. Tänkte att NU ÄNTLIGEN skall jag göra något åt alla samtal som behöver ringas, hantverkare behöver kontaktas, tvätten tvättas och golven skuras (nåja.. dammsugas kanske). Och så satte jag mig ner och där sitter jag!! Måste dock ta mig i den obefintliga kragen och fixa några presenter till studenter och andra och se till att mina barn inte svälter ihjäl. Det är med andra ord dags för att åka till STADEN...

2 kommentarer:

gorel.hamster@gmail.com sa...

ojojoj, men får jag fråga en sak? har du gått in på min blogg? För jag har bjudit in dej så du kan läsa...

gorel.hamster@gmail.com sa...

Eller jag märkte att du hade gjort det så du behöver inte svara!