torsdag 28 februari 2008

Hur mn skjuter upp en garagestädning

Det finns vissa saker i livet som inte är lika frestande som andra... jag har en mastodontgaragestädning framför mig och det känndes väldigt inspirerande när jag var på väg hem från jobbet. Plötsligt när man klätt om i joggingbrallor och fleecetröja och är beredd att kasta sig över städningen/röjningen så gick lusten över. Tänk vad mkt roligare det är att skriva på blogen, fixa lite med ansiktsboken och pyssla lite inne och så plötsligt är det så mörkt att det inte går att städa i garaget...Kan jag anmäla mig till något tv-program så kommer några hurtiga damer (eller varför inte trevliga herrar) och röjer ordning i mitt garage??? Annars filosoferar jag mest över att det är skottdagen i morgon då jag åter har min stora chans. frågan är om jag skall fria till samme som jag brukar eller variera mig???

Inga kommentarer: